Alfa Romeo MiTo GTA

BMW M3 GTS 2009

Generalna — Autor paki147 @ 00:25

 U odnosu na standardni M3 (koji ima 4,0 litarski V8 motor sa 420KS), izmena je mnogo. Počev od aerodinamike (podešavajući prednji spojler i zadnje krilo), manje mase (M3 GTS ima 1490 kg, izbačeni su klima uređaj, navigacija, radio, zadnja sedišta...), novih kočnica (šestoklipne kočione čeljusti napred, pozadi četvoroklipne), modifikovanog ogiblenja, dok je motor 4,4 litarski V8 sa 450 konja (uparen sa sedmostepenom M transmisijom sa duplim kvačilom). Tu su i nova, lagana prednja sedišta, aparat za gašenje vatre i novi točkovi od 19 inča (gume 225/35 napred i 285/30 pozadi).

 Prve isporuke se planiraju za maj naredne godine, a cena u Nemačkoj iznosi 115.000 evra (sa tamošnjim porezom).


 


Opel Insignia OPC

Generalna — Autor paki147 @ 00:06

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi.  To je prva OPC varijanta serijski opremljena pogonom 4×4 i električnom blokadom zadnjeg diferencijala. Njegov sistem vešanja FlexRide posebno je prilagođen kako bi vozačima OPC-a pružio što aktivnije iskustvo vožnje. 

OPC verzija 2.8 V6 Turbo motora snage 239 kW/325 KS daje maksimum zahvaljujući specifičnoj kalibraciji sistema za upravljanje motorom, pritiskom prednabijanja od 0,9 bara i prerađenim izduvnim sistemom sa značajno smanjenim protivpritiskom. Izduvni sistem koji su razvili stručnjaci kompanije Remus izrađen je od nerđajućeg čelika te je 20 posto lakši od standardnog. Kako je zvuk vrlo važan za utisak koji ostavlja motor, Opelovi inžinjeri su za akustiku razvili nove srednje i zadnje prigušivače.

High-tech 2.8 V6 Turbo motor dolazi sa šestostepenim ručnim menjačem. Kako bi se dostigle optimalne performanse, završni prenos je skraćen sa 3,76 na 3,90:1, u odnosu na standardne verzije V6 Turbo Sport i Cosmo.


VW Scirocco 'R' 2.0 TSI

Generalna — Autor paki147 @ 21:35

Koncept studija 'R' verzije Scirocco-a, prvi put prikazana prošle godine u Bolonji, konačno je predstavljena u finalnoj verziji i spremna je za prozvodnju. Za pogon je odabran 2.0 Turbo motor iz prethodne generacije Golfa GTI. U svakom slučaju kupci mogu očekivati 265 KS i 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što je obezbeđeno povećanjem pritiska turbine. Vrlo bitna činjenica je da se VW odlučio izostaviti pogon na sve točkove kod Sciroccoa, a time je i težina očuvana na prihvatljivih 1330 kg. Prema podacima VW-a, Scirocco 'R' ubrzava do 100 km/st sa 6,5 sekundi i dostiže elektronski limitiranih 250 km/sat. Scirocco 'R' je dobio novo ogibljenje, uz pomoć koga je spušteno težište vozila i obezbeđeno bolje ležanje na putu. Kočioni sistem poseduje diskove promera 345 mm napred i 310 mm pozadi. Bitna komponenta je XDS elektronski diferencijal sa zatvaračem već viđen kod GTI Golfa VI. Pored mehaničkih unapređenja VW je pripremio i novi aero paket: Izdvajamo veće usisnike za vazduh u sklopu redizajniranog prednjeg  branika, integrisana LED dnevna svetla, proširene pragovi, novi gril, krovni spojler, restilizovani zadnji branik i zatamnjene zadnje svetlosne grupe. Scirocco 'R' leži na 18" petokrakim naplatcima, a opciono su dostupni i 19". Scirocco 'R' se u prodajnim salonima očekuje početkom jeseni.


Seat Leon CUPRA TFSI

Generalna — Autor paki147 @ 21:08

 

CUPRA je najmoćniji Seat ikada, a 240 KS i primenjeno iskustvo iz WTCC-a obećavaju izuzetan sportski automobil. Izuzetno agresivan i moćan izgled su krasili prethodni model Cupra, a u Seatu su se potrudili da i poslednji model privuče sličnu pažnju. Već na prednjem braniku se mogu zapaziti veliki usisnici za vazduh, neophodni za hlađenje odličnog TFSI motora. Performanse ovog automobila su verovatno ono što najviše zanima ljubitelje najmoćnijeg Seata. Sa TFSI motorom snage 240 KS Cupra stiže do 100 km/sat za samo 6,4 sekunde, a maksimalna brzina je za respekt - 247 km/sat! Da bi se ovako moćan automobil na papiru sjajno ponašao i na putu Seat je primenio isprobani recept agilne šasije, a uz to je smanjena i težina u odnosu na standardni Leon. Leon Cupra, koja bi se mogla nazvati uličnom verzijom Leona WTCC je oličenje tehnološkog napretka i stečenog znanja SEATA po pitanju dizajna, razvoja i proizvodnje.


Renault Clio Sport

Generalna — Autor paki147 @ 20:27

 

Renault Clio Sport 200 je novo dizajnersko čudo sportskog duha francuskog proizvođača. Uz vrhunski stil je uklopljena fantastična aerodinamika i rešenja preuzeta iz Formule 1. To je bilo neophodno kako bi ovaj malecki auto opremljen 2.0 16V motorom ostao zalepljen za asfalt. Motor je pravo remek delo tehnike i obezbeđuje neverovatnih 200 konjskih snaga. Ovaj mali zvrk postize ubrzanje od 0-100 za 6,9 sec sa odnosom od 161,69ks/po toni. Pored svega ovoga, vrhunska elektronika i nova glava motora obezbedili su i izuzetno štedljiv rad na malim opterećenjima.


Alfa Romeo MiTo GTA

Generalna — Autor paki147 @ 17:26
 Iz Alfe je posle najave novih motora za model 159 (o tome više OVDE), danas stigla i ova prva zvanična slika sportske, GTA (Gran Turismo Alleggerito) verzije njihovog najmanjeg modela MiTo. Novi MiTo GTA treba da se pojavi u prodaji krajem ove ili početkom naredne godine, a za pogon će biti zadužen novi 1,75 litarski (1742 kubika) četvorocilindrični benzinac sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem. Iz ovog agregata je izvučeno svih 176kW/240KS, što će prema navodima Italijana biti dovoljno da MiTo GTA postane najsnažniji automobil u svojoj klasi. Uz Alfin elektronski Q2 diferencijal. Značajan posao urađen je u smanjenju centra za gravitaciju ovog automobila. Takođe, treba pomenuti i da je većina komponenti napravljena od ugljeničnih vlakana (spojleri na zadnjem trapu, krov i okviri prozora), dok su kočioni sistem, suspenzori i delovi karoserije uglavnom od aluminijuma.

«Prethodni   1 2

Powered by blog.co.yu