Ferrari 599xx
Trkačkoj stazi namenjen kupe, baziran je namodelu 599 GTB Fiorano, a objavljena cena prototipa je teško zamislivih 1,1milion evra. Modifikacije postojećeg V12 motora modela 599, mogu seopisati kao intenzivne, jer su inženjeri Ferrarija između ostalog optimizovalikomore za sagorevanje, usisni i izduvni sitem. Rezultat je maksimalna brzinamotora od 9000 o/min, pri kojoj V12 oslobađa maksimalnu snagu od 700 KS.Transmisija je modifikovana kako bi obezbedila promenu stepena prenosa za60ms. Vozne osobine bi trebale biti u skladu sa reputacijom Ferrarijazahvaljujući drugoj generaciji SCM sistema ogibljenja, dok je za kontroluzahuktale mase predviđen karbon-keramički kočioni sistem.
Još jedan novina je tzv. ActiflowT sistem koji bitrebao redukovati otpor vazduha ili povećati aerodinamički potisak, a funkcijazavisi od situacije u kojoj se nalazi automobil. Sistem čine dva ventiatorasmeštena u podu prtljažnika koja usmeravaju vazduh kroz difuzor od poroznogmaterijala ka ventilacionim otvorima smeštenim blizu zadnjih svetala.
599XX je namenjen samo trkačkim stazama a biće ponuđen veoma ograničenom brroju klijenata.
Jedini pravi izum na ovom automobilu je Actiflow,ostalo je Ferrari k'o Ferrari... I to kakav izum :DD
Autor Alexandar89 — 16 Nov 2009, 12:23
ferarijevi strucnj aci kazu da je ferarijev motor savrshenstvo i da samim tim nemaju sta rade po tom pitanju nego samo oko motora..:DD
Autor paki147 — 16 Nov 2009, 21:48